BIRTHDAY CAKE - SPONGEBOB




Ini kek untuk Arif anak jiran sebelah rumah.Siap jemput kami sekeluarga datang untuk "tea time".Makan laksa dan mi soto yang sedap tu.Malu juga tengok kek buatan sendiri tapi ok la tu ek.Esok-esok buat yang lagi baik.InsyaAllah








Ini first time saya dapat order dari Azie Putrajaya.Mungkin dia tengok mudah.com yang saya iklankan kek coklat ni.Azie sms,Kak Naz kalau boleh letak gambar kartun untuk Azzeza seronok tengok kek dia.Sebenarnya hjadi dia lambat lagi tapi saja nak celebrate tiap-tiap bulan.

Mak ooi banyaknya duit.

Lucu juga bila tengok spongebob hitam ni he he.Tapi yang penting keknya sedap dan kartun tu ada rupa.Azie kata Azeeza seronok sangat dengan spongebob hitam ni.:) Alhamdullilah.



Ni pulak mai nak cerita.Temphan dari seorang untie untuk anak buah yang tersayang. Untie tu adik ipar saya la Wati namanya,kek ni untuk anak buah dia Haziq.Terima kasih la sebab sudi tempah kek hitam ni dgn akak.Tempah lagi ya lain kali.Respond bagus punya siap cakap "ni tak ada kat kedai ni".Apa pun tq wati sebab bagi sokongan.Our businnes must go on,saling meyokong antara satu sama lain.

No comments: