KEK HARIJADI UTK ALIA,AWAN & AFIQ



Allahuakbar cepatnya masa berlalu,rasanya lama saya tak kemaskinikan blog ni.Selain sibuk dengan tempahan kek harijadi yang tak pernah putus, rutin harian sebagai surirumah sepenuh masa mencuri masa saya yang ada.

Alhamdullilah bisnes kek saya tidak mengecewakan walaupun sana-sini orang bercerita pasal ekonomi dunia yang tidak menentu.Hari-hari yang saya lalui,saya isikan dengan menambah ilmu mendeko kek (ilmu dunia) dan ilmu-ilmu akhirat juga sebagai bekalan saya di sana nanti.
Almaklum umur saya pun dah menunjukkan tanda aras yang memerlukan saya berwaspada.Namun setinggi-tinggi kesyukuran pada Ilahi yang masih memberikan saya kesihatan yang baik dan keluarga yang bahagia.

Kek di atas adalah tempahan Kak Ana dari Klang Gate.Kek coklat moist 2kg untuk harijadi anak-anak beliau. Kek ini saya hantar dekat Muzium Negeri Negeri Sembilan. Alkisahnya saya nak ke hospital Tuanku Jaafar melawat pakcik belah suami yang berada di CCU akibat serangan jantung.Kak Ana dalam perjalanan balik dari PD bercuti bersama anak-anak.Keputusan diambil untuk serahkan kek ini ditempat yang saya sebutkan.Apapun terima kasih Kak Ana kerana sudi tempah kek dengan saya.

No comments: