KOLEKSI TERKINI DI FACEBOOK

ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA.

Kepada para pelanggan dan pengunjung blog yang saya hargai.Atas kesuntukan masa saya kadang-kadang tidak sempat untuk upload gambar-gambar kek/tempahan tuan/puan di dalam blog ini.
Saya menyusun sepuluh jari KEMAFAAN jika masih ada gambar-gambar kek/tempahan tuan/puan yang masih belum dimasukkan di sini.Hubungi saya atau email iqah65@yahoo.com jika tuan/puan berhajat untuk melihat kek/tempahan tuan/puan di dalam blog ini untuk tatapan sendiri atau anak-anak kesayangan tuan/puan.
Bagi koleksi terkini tuan/puan boleh ke laman facebook saya ... album koleksi. Jika sudi jadilah rakan facebook saya.Terima kasih

WASSALAM



1 comment:

Lynn Abd Latib said...

kak naz..sila amik award d blog saya ok...lama x order kek..tgh kelam-kelibut kemas umah..nanti nak wat house warming leh order yek..