HAPPY BIRTHDAY TO YANA


Kek Harijadi Yana ditempah oleh sister Zuhailah pada jam 7ptg dan nak pada malam tu juga sebab Yana nak bawa pergi nursery pagi esoknya.Mula-mula saya menolak sbb takut tak sempat nak deco tapi bila mengenangkan wajah Yana yang mengharap saya kuatkan semangat demi untuk Dayana Iliya.(6 tahun)

Kek ini saya hantar ke Bangi tepat jam 12.oomlm dan rupa-rupanya Yana masih belum tidur sbb menunggu kek dari saya.Wajahnya ceria dengan senyum penuh makna.Alhamdullilah bila kek dah sampai, tidur Yana terus lena dengan mimpi-mimpi indah untuk meyambut harijadinya di nursery esok.

Terima kasih pd ibu Yana yang menempah kek ini dan katanya bukan niat nak menyusahkan saya (dia dah siapkan goodies utk kawan-kawan Yana kat nursery tp Yana request kek juga) hanya untuk memenuhi impian anak gadisnya sahaja.

Selamat Hari Jadi untuk Dayana Iliya.

No comments: